čtvrtek 23. června 2011

Na Pikachu (žádný SSN a málo hodin)

Tak jsou to už dva týdny a stále nemám Social Security Number (SSN). Do toho mi v parku blokli ID kartu, takže jsem musela na human resources zjišťovat, co to má jako znamenat. No stalo se to i jinejm lidem předemnou, tak jsem byla připravená, že musím přinést pas, ds formulář, I-94 a víza. Tak jsem tam přišla a ptala se teda co je špatně, chtěli ty dokumenty, tak jsem jim je dala, oni si je asi už po miliontý okopírovali a během chvíle mi tu kartu zpřístupnili. Pak jsem si šla vyzvednout poštu (v budově parku) už po několikátý za týden, protože furt čekám na SSN. Ta baba mi řekla, že ho tam neni, tak jsem jí asi po miliontý vysvětlovala, že už tu jsem 2 týdny a že furt nic, tak co mam teda dělat. Tak mě poslala za jinym chlapem na HR a ten mi ve výsledku řek, že si musim podat žádost znova - s tím jsem tak počítala, proto jsem to potřebovala vědět do středy protože na to SSN jsou tu jednou týdně ráno ve čtvrtek.
Další věc na pikachu jsou hodiny. Ty kurvy v parku nám dávaj hrozně málo hodin a nejhorší je, že každý den mám až od 15:30, jenomže dopoledne se nic nestihne, maximálně nakoupit, uvařit a na chvíli zkontrolovat internet. O druhý práci si můžu nechat jen tak zdát, když nemám to číslo a navíc jsme tu odřízlý od pracovních příležitostí v centru allentownu. A končím vždycky když se zavírá park, což je v 22:00, ale pak ještě 25 min těm idiotům trvá, než vypíšou papír, který musím každý den podepsat a pak jít domu. Pracuju uplně nahoře v parku, takže všechno to seběhnout, dostat se do skříňky pro věci (s sebou totiž v parku nemůžeme mít vůbec nic) a stihnout autobuse se nedá - jezdí v 22:15 a další 23:15, takže člověk ztratí hodinu čekáním. Jenomže chodit někde sama v noci pěšky se mi nechce. No než objede všechny ty zastávky, tak jsem tak po půl doma a den je v prdeli.

1 komentář:

  1. As i am very busy everyday with my clients, as we expand the business i dont have the time for content writing and i need help with: Blog post writing, social media content writing, material to be used with my clients writing. http://qkk1d2y592.dip.jp http://ro6h2ex4bp.dip.jp http://1nnnnav8no.dip.jp

    OdpovědětVymazat