pondělí 27. června 2011

Just a notice: Wanna work open to close...

No takže jak už víte, můj rozpis práce je na dvě věci. Každý den od půl 4 do večera (do 22:00) Včera a dneska se mi ale podařilo domluvit se supervisorem, že přijdu neoficiálně dřív. Takže se mi za ty 3 dny naskupily hodiny jako za celý oficiální pracovní týden tzv. na pikachu. Takže zítra jdu zase na open to close a ve středu mám day off spolu se slovenkama a češkama, tak se chystáme do Philadelfie na vejlet.
A ná závěr už jen American Smile photo:

4 komentáře:

  1. Hollywood smile :D Inak som ta skoro nespoznala, nejako si tam omladla ci co, len tricko ta hned prezradilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi zdá "zvláštní" .. jako kdyby ta hlava na to tělo neseděla? Nezvětšila sis jí?:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. haha, taky se nepoznávám, bylo to focený nějakym divnym foťákem zeshora... btw. to foto je hned na začátku mýho pobytu..., tak nevim jestli po pár dnech bych v usa bych byla schopná omládnout... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle se usmíváš na kolemjdoucí v parku a úsměv ti zůstal, viď?...:D....doufám, že ti nezůstane až do Prahy, vypadáš jinak:)

    OdpovědětVymazat