úterý 12. července 2011

Update from USA 2 aneb SSN stále nikde a krádeže žrádla na denním pořádku

Takže shrnutí od posledního příspěvku:
- Social Security Number stále nemám - překvapuje to někoho? mě ne - prostě jako vždy na p...u
- krádeže žrádla z lednic se každým dnem stupňujou - s jednou francouzkou jsme přichytili jednu ekvádorčanku, která tý francouzce načla novej balík párků a v klidu si to hřála v mikrovlnce a do ksichtu mi tvrdila, že je její (pí.. netušila, že aurelie je vegetariánka a byly to vegetariánský párky) - no pohádala jsem se tam s ní jako kdyby to byl můj párek :D a nahlásili jsme ji na campus police (ona spolu ještě s jinejma ráno zkoušla otvírat v patře všechny dveře od cizích pokojů). Podrobnější info snad v samostatném článku...

Práce
Přetransferovali k nám do skupiny strašně moc novejch lidí - který jsou buďto 300 kilový a stěží se pohnou a nebo jsou tam zraněný lifeguardi - no takže jsme všichni nadšený - protože extra hodiny bokem už se moc realizovat nedají a hlavně tyhlety lemry vychytaj nejlepší pozice a na nás zbyde akorát tak lítání sem a tam při asistování na atrakci (což je fakt super, stát neustále na nohách na přímym slunci - jsou tu hrozný vedra, každej den... a když sprchne, tak je to jak ve skleníku, žádnej čerstvej vzduch).
Když sweepuju, tak se snažim ulejvat jak se to jen dá - ale to záleží na místě, který mám přidělený - nejhorší je to ve vodním parku - pokud je to ale okolo našich atrakcí, tak je tam alespoň stín. No často trávim taky svojí pracovní dobu alespoň na chvíli na záchodech (je tam klimatizace :D). Krátim si chvilku sbíráním centů a když se poštěstí, tak i větších částek (čtvrťáků :D) No ale když to dá ve výsledku něco přes dolar, tak je to lepší než drátem do voka - brousim si furt zuby na takovej obrovskej muffin v cafeterii - akorát, vždycky když se pro něj rozhodnu, tak je vykoupenej...
No jinak v parku jsou dost často zaměstnanecký akce. Nedávno bylo žrádlo zdarma, po kterym jsem se úžasně zeblila - njn, bylo to zadarmo - moje pravidlo znělo, když už nemám hodiny a jsem málo placená, tak ať je alespoň vyžeru :D Zmrzlina, hamburger, hot dog, chipsy, obalovaný kuře bylo na menu + pití. Kuře a zmrzlina vedla :)
Další co je organizovaný parkem, jsou výlety do washingtonu d.c (39 dolarů) a do atlantic city (25 dolarů). No tak jsem se tam přihlásila (tzn. musela jsem to hned zaplatit - cash - ty kurvy ani kartu nebrali a zároveň ani neměli na vrácení jeden dolar), jenomže zároveň jsem si musela podat žádost na day off - to že jsem byla jako první na seznamu nikoho nezajímalo a 20.7. kdy je washington mi zamítli - svině - tak jsem tam byla jim to oznámit a jak to bude s prachama - jestli mi to vrátí hned a nebo jestli mám počkat na rozpis práce na ten týden a že bych se to pokusila tu svojí šichtu s někým vyměnit - tak mi řekli, že ještě můžu počkat do tý doby než bude rozvrh na ten týden a pak kdyby to nevyšlo, tak že mi prachy vrátí. No takže v naší skupině maj skoro všichni američani dovolenou a nebo jsou tam slovenky a polky, kterým day off dovolili, takže s těma se to vyměnit nedá. No tak jsem se tam předevčírem vrátila, že teda chci prachy zpátky (každou chvíli na HR je jiná osoba) - no a tam mi řekli, že to nejde. No tak jsem jim oznámila, že jsem se tam byla ptát 2x a že mi pokaždý nějaká jiná osoba řekla, že mi to vrátí. Tak se ta holka co tam pracovala, šla zeptat ještě nadřízenýho a ten řek že to nevrátí. Když se vrátila, tak jsem jí to zopakovala, že jsem se tam byla ujišťovat několikrát a vždycky mi řekli, že mi to vrátí. Navíc jsem to musela zaplatit na místě a pak ten den mi zamítli žádost na day off - že to neni moje vina. Už jsem tam na ní začala zvyšovat hlas a už jsem byla připravená jim ukázat, že mě moc srát nebudou a že jim to tam rozmlátim. No pak přišel ten její vedoucí a řek, že to udělaj tak, že až přijde někdo po mě, kdo bude platit ten výlet, tak že ten člověk mi dá prachy - no naštěstí tam přišla v tu chvíli jedna slovenka, která si shodou okolností šla koupit ten výlet. Ale fakt neskutečný - aby člověk měl zajištěný místo, tak musí zaplatit cash a o day off se má žádat nejpozdějš 2 týdny před (já jsem žádala 3 týdny před) a ty svině mi ho zamítly a pak by mi chtěli ještě sebrat prachy? No to by byla teda krádež! Každopádně je to jedno, já bych to z nich vymlátila po zlym, jsem to přece já :D
Do toho Atlantic city naštěstí jedu (28.7.) Měli bychom dostat poukaz do casina v týhle ceně - tak je to jakoby zadarmo. No těšim se tam na pláž.

Konec - musím se jít připravovat do práce

3 komentáře:

  1. to jsou teda fakt KURVY tohleto! a to se bude pořád řikat, jak se v čr krade a jaký máme taxikáře a tak dál a tak dál. nasrat a rozmazat, tam je to 100x horší!

    nenažraný ekvádorčance přeju, ať se přinejmenším aspoň pořádně zebleje!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No právěže čím víc člověk cestuje, tím víc vidí, jak je to všude stejnýf v určitejch věcech - jen nám budou furt kecat jak se u nás všude krade, opravujou památky v největší sezóně, jak chodíme nevkusně oblíkaný (jo to je možný, ale to co vidim tady v tom parku, doopravdy výstavní kousky)...
    No už jsem si řikala, že by to chtělo koupit nějakou zmrzlinu a nasypat do toho 2 kila projímadla a hned by se vědělo :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. jj :D "extra velké kousky" gutalaxu :DD

    a přesně tak, všude je to stejný, ne-li horší ..

    OdpovědětVymazat